Start Stäng
  • Om folkbildning Visa undernavigation för Om folkbildning
    • Mål för den statliga folkbildningspolitiken
    • Folkbildningspolitiska frågor Visa undernavigation för Folkbildningspolitiska frågor
      • Folkbildning med asylsökande
      • Regionala frågor Visa undernavigation för Regionala frågor
        • Europeiska socialfonden
      • Nationell referensram för kvalifikationer – SeQF
      • Validering
      • Digital delaktighet
      • Folkbildningens Vägval & Vilja Visa undernavigation för Folkbildningens Vägval & Vilja
        • Bakgrund till Vägval & Vilja
        • Folkbildning’s Direction & Intent
    • Jämställdhetsintegrering i folkbildningen
    • Internationellt Visa undernavigation för Internationellt
      • NVL
      • EAEA
      • ICAE
      • Övriga internationella samarbeten och nätverk
    • Folkbildningsrådets publikationer
    • Folkbildningens historia
  • Om folkhögskolan Visa undernavigation för Om folkhögskolan
    • Statsbidrag
    • Etablering, arbetsmarknadsåtgärder och mänskliga rättigheter Visa undernavigation för Etablering, arbetsmarknadsåtgärder och mänskliga rättigheter
      • Etableringskurs på folkhögskola
      • Mänskliga rättigheter
      • Studiemotiverande folkhögskolekurs
      • Svenska från dag ett
      • Demokratistärkande insatser inom folkbildningen
      • ESF-projektet FAMN
      • Yrkesinriktade utbildningar allmän kurs och särskild kurs på folkhögskola
    • Hur vi fördelar pengar till folkhögskolan
    • Hur vi säkerställer att pengarna används korrekt Visa undernavigation för Hur vi säkerställer att pengarna används korrekt
      • Granskning av misstänkta felaktigheter
      • Referensgrupp för etik och gränsdragning på folkhögskola
    • Kurstyper på folkhögskolan
    • Studeranderätt
  • Om studieförbund Visa undernavigation för Om studieförbund
    • Statsbidrag
    • Etablering, arbetsmarknadsåtgärder och mänskliga rättigheter Visa undernavigation för Etablering, arbetsmarknadsåtgärder och mänskliga rättigheter
      • Mänskliga rättigheter
      • Svenska från dag ett och Vardagssvenska
      • Demokratistärkande insatser inom folkbildningen
      • Svenska för föräldralediga
      • Studieförbundens insatser med personer långt från arbetsmarknaden
    • Hur vi fördelar pengar till studieförbunden
    • Hur vi säkerställer att pengarna används korrekt Visa undernavigation för Hur vi säkerställer att pengarna används korrekt
      • Etik och gränsdragning Visa undernavigation för Etik och gränsdragning
        • Referensgrupp
      • Kvalitetsarbete
      • Granskning av studieförbundens verksamhet Visa undernavigation för Granskning av studieförbundens verksamhet
        • Frågor och svar om Folkbildningsrådets rapport till regeringen
        • Folkbildningsrådets svar om granskning i media
        • Vanliga frågor och svar om granskningen av studieförbundens verksamhet
      • Granskning av misstänkta felaktigheter
    • Frågor och svar om statsbidrag till studieförbund Visa undernavigation för Frågor och svar om statsbidrag till studieförbund
      • Statens syfte och folkbildningens uppdrag
      • Ansvar och samverkan
      • Verksamhetsformer - studiecirklar, kulturprogram och annan folkbildningsverksamhet
      • Deltagande
    • Studieförbunden i samverkan
    • Folkbildningsrådets cirkeldeltagarpanel
  • För folkbildare Visa undernavigation för För folkbildare
    • Jag jobbar på studieförbund Visa undernavigation för Jag jobbar på studieförbund
      • Statsbidrag Visa undernavigation för Statsbidrag
        • Återtag av statsbidrag
        • Folkbildningsrådets statsbidragsportal
      • Särskilda bidrag Visa undernavigation för Särskilda bidrag
        • Mänskliga rättigheter inom folkbildningen
        • Svenska från dag ett och Vardagssvenska
        • Demokratistärkande insatser inom folkbildningen
        • Svenska för föräldralediga
        • Studieförbundens insatser med personer långt från arbetsmarknaden
      • Verksamhetsrapportering
      • Barnkonventionen
      • Dokumentbank med villkor och anvisningar
    • Jag jobbar på folkhögskola Visa undernavigation för Jag jobbar på folkhögskola
      • Statsbidrag Visa undernavigation för Statsbidrag
        • Återtag av statsbidrag
        • Folkbildningsrådets statsbidragsportal
      • Särskilda bidrag Visa undernavigation för Särskilda bidrag
        • Etableringskurs på folkhögskola
        • Mänskliga rättigheter inom folkbildningen
        • Studiemotiverande folkhögskolekurs
        • Svenska från dag ett
        • Yrkesinriktade utbildningar allmän kurs och särskild kurs
      • Verksamhetsrapportering
      • Studerandefrågor Visa undernavigation för Studerandefrågor
        • Studiestöd
        • Studeranderätt Visa undernavigation för Studeranderätt
          • Att göra en anmälan
          • Yttranden från FSR
          • Ledamöter
          • Stödmaterial för skolor
        • Avgifter vid folkhögskola
        • Behörighet och studieomdöme Visa undernavigation för Behörighet och studieomdöme
          • Behörighetsintyg
      • Sveriges referensram för kvalifikationer (SeQF) Visa undernavigation för Sveriges referensram för kvalifikationer (SeQF)
        • Allmän kurs och SeQF
        • Särskild kurs och SeQF
      • Barnkonventionen
      • Dokumentbank med villkor och anvisningar
  • Om Folkbildningsrådet Visa undernavigation för Om Folkbildningsrådet
    • Press Visa undernavigation för Press
      • Pressarkiv 2020-2021
    • Hur styrs Folkbildningsrådet? Visa undernavigation för Hur styrs Folkbildningsrådet?
      • Medlemmar
      • Representantskap Visa undernavigation för Representantskap
        • Representantskapets protokoll
      • Styrelse Visa undernavigation för Styrelse
        • Styrelseprotokoll
      • Styrdokument från staten
    • Statsbidrag till folkbildningen Visa undernavigation för Statsbidrag till folkbildningen
      • Offentlighetsprincipen på Folkbildningsrådet
      • Statens syften med att stödja folkbildningen
      • Pågående och avslutade granskningar
      • Folkbildningsrådets visselblåsarfunktion
    • Statistik Visa undernavigation för Statistik
      • Statistik om folkhögskolan Visa undernavigation för Statistik om folkhögskolan
        • SCB:s statistik om folkhögskolan
        • Regionsindelad folkhögskolestatistik
      • Statistik om studieförbunden
    • Publikationer och remissvar Visa undernavigation för Publikationer och remissvar
      • Rapporter Visa undernavigation för Rapporter
        • Rapporter 2022 Visa undernavigation för Rapporter 2022
          • Bildning, engagemang och verkstad för demokrati
          • Folkbildning med asylsökande 2021
          • Kontroll, transparens och kvalitet i studieförbundens verksamhet
          • Mänskliga rättigheter i folkbildningen 2021
          • Musik i cirkel
          • Folkhögskolans deltagare med intellektuell funktionsnedsättning
        • Rapporter 2021 Visa undernavigation för Rapporter 2021
          • Slutrapport FAMN
          • Utrikes födda på folkhögskola – metoder och berättelser
          • Studieförbundens ekonomi 2020
          • Folkhögskolans ekonomi 2020
          • Ett engagerande mikrokosmos – folkhögskoledeltagarna och deras samhällsengagemang
          • Folkbildning i coronatider
          • Folkbildning med asylsökande 2020
          • Mänskliga rättigheter inom folkbildningen 2020
          • Studieförbundens verksamhet: kontroll, transparens och kvalitet
          • Folkhögskolornas kurser i samarbete med Arbetsförmedlingen 2020
          • Lärartjänster i folkhögskolan 2019
        • Rapporter 2020 Visa undernavigation för Rapporter 2020
          • Mångfald och förnyelse?
          • Cirkelns betydelser
          • Folkbildning med asylsökande 2019
          • Jämställd folkbildning
          • Mänskliga rättigheter inom folkbildningen 2019
        • Rapporter 2019 Visa undernavigation för Rapporter 2019
          • Studieomdömen i folkhögskolan 2018-2019
          • Yrkeskurser inom bristyrken 2018
          • Söktryck till folkhögskolorna 2019
          • Folkhögskolans pedagogiska personal 2019
          • Lärartjänster i folkhögskolan 2018
          • Studieförbundens ekonomi 2018
          • Folkbildning vid sidan av folkbildningsanslaget
          • Studiemotiverande folkhögskolekurs 2018
          • Etableringskurs på folkhögskola 2018
          • Folkbildning och regional kompetensförsörjning
          • När tilliten prövas
          • Cirkeldeltagares vägar till arbetsmarknaden
          • Folkbildning i marginaliserade stadsdelar
          • Digitalisering inom folkbildningen
        • Rapporter 2018 Visa undernavigation för Rapporter 2018
          • Kulturell bildning i folkhögskolans regi
          • Folkbildningen tar plats i de regionala kulturplanerna
        • Rapporter 2017 Visa undernavigation för Rapporter 2017
          • Folkhögskollärarnas arbetssituation
          • Studiemotiverande folkhögskolekurs
          • Folkbildning med asylsökande 2016
          • Etableringskurs på folkhögskola
          • Mänskliga rättigheter inom folkbildningen 2014-2016
          • Cirkeldeltagare från andra länder
          • Sfi på folkhögskola en kartläggning
          • Folk utanför folkbildningen
          • Folkbildningen i ESF 2014-2020
          • På egna eller andras villkor? Folkbildningen i ESF 2014-2020
        • Rapporter 2016 Visa undernavigation för Rapporter 2016
          • Etableringskurs på folkhögskola
          • Folkbildningens frihet och värde – Metaperspektiv på folkhögskolor och studieförbund
          • Kulturens Bildningsverksamhet – Ett nytt studieförbunds väg in i folkbildningen
        • Rapporter 2015 Visa undernavigation för Rapporter 2015
          • Steget vidare – undersökning bland folkhögskolans deltagare 2013
          • Folkbildningen i det svenska civilsamhället
          • Folkbildningen och Europeiska socialfonden
          • Jämställdhet inom folkbildningen
          • Läsfrämjande insatser
          • Digital delaktighet och flexibelt lärande i folkbildningen
        • Rapporter 2014 Visa undernavigation för Rapporter 2014
          • Resultat och konsekvenser av Rådslag 2014 om digital utveckling
          • Att styra eller icke styra?
          • Kulturprogrammens betydelse för kulturutövarna
          • Jämställdhetsinsatser med särskild inriktning på romska kvinnor
          • Cirkeldeltagare efter 65 – livskvalitet och aktivt medborgarskap
          • Kulturprogrammens betydelse för deltagarna
          • Kvalitetsarbete inom folkbildningen
          • Cirkelledare - folkbildningens fotfolk och drivkraft
          • Flexibelt lärande inom folkbildningen
          • Folkbildning och regionala kulturplaner
        • Rapporter 2013 Visa undernavigation för Rapporter 2013
          • Folkbildning 2013 – Årsskrift om folkbildningen i samhället
          • Implementering av nya bidragsmodeller
          • Folkbildningens arbete med flexibelt lärande och digital delaktighet
          • Att vara folkhögskollärare
          • Kulturprogrammens betydelse för lokalsamhället
          • Folkhögskolor, studieförbund och regionala kompetensplattformar
          • Lärande boende? En kartläggning av folkhögskolans internat
          • Kvalitetsarbetet inom folkbildningen
        • Rapporter 2012 Stäng undernavigation för Rapporter 2012
          • Folkbildning 2012 – Årsskrift om folkbildningen i samhället
          • Flexibelt lärande folkbildning - varför, för vem och hur gör man?
          • Förstärkta folkbildningsinsatser avseende EU 2009-2011
          • Tradition, resurs eller nödvändighet? Om relationerna mellan folkhögskolor och deras huvudmän
          • Ett system som alla kan leva med - delrapport 1 i utvärderingen av nya statsbidragsmodeller till studieförbund och folkhögskolor
          • Kvalitetsarbetet och utvecklingen av verksamheten inom folkbildningen
        • Rapporter 2011
      • Samlad bedömning Visa undernavigation för Samlad bedömning
        • Regional statistik
      • Foldrar och broschyrer Visa undernavigation för Foldrar och broschyrer
        • Fakta om folkbildningen
        • Folkbildning med asylsökande
        • Studiemotiverande folkhögskolekurs
        • Etableringskurs på folkhögskola
        • Dina rättigheter på folkhögskola
      • Årsredovisning
      • Budgetunderlag
      • Remissvar Visa undernavigation för Remissvar
        • Remisser 2021
        • Remisser 2020
        • Remisser 2019
        • Remisser 2018
        • Remisser 2017
        • Remisser 2016 Visa undernavigation för Remisser 2016
          • Uppehållstillstånd för studier på gymnasial nivå
          • En funktionshinderspolitik för ett jämlikt och hållbart samhälle
          • Kraftsamling mot antiziganism
          • Samordning, ansvar och kommunikation – vägar till ökad kvalitet i utbildningen för elever med vissa funktionsnedsättningar
          • Nivåplacering av folkhögskolans allmänna kurser i den nationella referensramen för kvalifikationer för livslångt lärande
          • Validering med mervärde
          • Folkbildningens bidrag till Sveriges genomförande av Agenda 2030
          • Ändring i fråga om sysselsättning för asylsökande och kommunplacerig av ensamkommande barn
          • Promemoria om ett nytt ersättningssystem för mottagande av ensamkommande barn och unga
          • Promemorian studiestartsstöd - ett nytt rekryterande studiestöd
          • Palett för ett stärkt civilsamhälle
          • Förslag till skrivelsen Policyramverk för det svenska utvecklingssamarbetet
          • Skatteverkets promemoria Samordningsnummer till asylsökande (Ds 2016:7)
          • Tolkningstjänst för vardagstolkning
          • EU på hemmaplan
          • 2014 års Demokratiutredning Låt fler forma framtiden!
          • Museiutredningens slutbetänkande Ny museipolitik
          • Kulturrådets delredovisning om kulturverksamhet i vissa bostadsområden
          • Rätt till behörighetsgivande utbildning inom Komvux
          • Yrkesprogramsutredningens slutbetänkande Välja yrke
          • Förslag till föreskrifter för ansökan om nivåinplacering av kvalifikationer till den svenska referensramen, SeQF
      • Beställ rapporter, foldrar & broschyrer
    • Aktuellt Visa undernavigation för Aktuellt
      • Nyheter Visa undernavigation för Nyheter
        • 2022
        • 2021
        • 2020
        • 2019
        • 2018
        • 2017
        • 2016
        • 2015
        • 2014
        • 2013
        • 2012 Visa undernavigation för 2012
          • Vi söker en ekonom, en handläggare och en vikarie till kontorsservice
          • Istället för julkort stödjer vi flickors rätt till utbildning
          • Svaret på framtidens folkbildning finns i kristallkulan
          • Didaktikens verktyg - en guldgruva för folkbildare
          • Uppföljning av folkbildningens flexibelt lärande
          • Värdet av folkbildning viktigt för statssekreteraren
          • Vill du jobba som vikarierande webbansvarig?
          • Fortsatt högt söktryck på folkhögskolan
          • Folkbildningsutredningen överlämnad till regeringen
          • Politiskt stöd för förrehablitering inom folkbildningen
          • Thor förespråkar ett flexibelt lärande i folkbildningen
          • Utökad satsning på Studiemotiverande folkhögskolekurs för personer över 25 år
          • Studiemotiverande folkhögskolekurs – en andra chans för ungdomar
          • Se hearingen med Folkbildningsutredningen
          • Fler elever i Allmän kurs på folkhögskola i regeringens budget
          • Information inför hearingen med Folkbildningsutredningen
          • Maria Arnholm besökte Folkbildningsrådet
          • Arbetet med Folkbildningens Vägval & Vilja fortsätter
          • Klart med nya behörighetsregler för folkhögskolan
          • Seminarium Almedalen: Bryr sig den regionala kulturen om folkbildningen?
          • Seminarium Almedalen: Folkhögskolan är en dörröppnare till arbetsmarknaden
          • Modellen för statsbidrag till studieförbund och folkhögskolor utvärderas
          • Gå kurs i nätpedagogik och flexibelt lärande
          • Vill du jobba som handläggare till verksamhetsuppföljning?
          • Webb-tv: Inför seminarium om folkbildning och regionala kulturplaner
          • Sista veckorna att lämna synpunkter på Folkbildningens Vägval & Vilja
          • Det gäller att finnas till hands – med kaffepannan på
          • Webb-tv: Inför seminarium om folkhögskolan på Almedalen
          • Åtta ansöker om att få del av statsbidrag till folkbildning
          • Med tro och tvivel på folkbildningens framtid
          • Lyft för folkbildningen i Sveriges nationella reformprogram
          • KlickIT – konsten att hitta luft mellan bokstäverna
          • Studeranderätten stärks på Örebro folkhögskola
          • På Furuboda blev jag den jag är idag
          • Tillfälliga jobb istället för studier för arbetslösa unga
          • Folkbildningens framtidsutmaningar i centrum för diskussion
          • Bedömning av statsbidrag till folkbildning visar på nöjda deltagare
          • Webb-tv: Kurs på folkhögskola motiverar arbetslösa ungdomar
          • Extra pengar kan ge fler möjlighet till gymnasiekompetens
          • Många och välutbildade lärare på folkhögskolan
          • Förslag om nya studieomdömen på folkhögskolan
          • Webb-tv: Studieförbund om en öppen och tillgänglig verksamhet
          • Folkbildningsrådet söker en kommunikatör
          • Ny statistik över verksamheten i folkhögskolor och studieförbund
          • Kvalitetsarbetet fortsätter inom folkbildningen
          • Deltagarna motiverade men för få på studiemotiverande folkhögskolekurs
          • Folkbildningens Vägval & Vilja ut på remiss
          • Folkbildningsrådet förstärker sin utvärdering och kommunikation
          • Nya kurser kring nätpedagogik för folkbildare
          • Nya tillträdesregler till högskolan för folkhögskolestuderande
        • Folkbildningsaktuellt
      • #folkbildning Visa undernavigation för #folkbildning
        • Tillsammans för ett informerat val
        • 15 procent
        • Året på folkhögskola var avgörande för mig som både författare och människa
        • Folkhögskolan i förändring
        • Berättelser, bildning och kollegialt lärande
        • Folkbildning i Europa – gemensamma utmaningar och gemensamma lösningar
        • Folkbildning ger förutsättningar till självständighet och delaktighet
        • Ungas röster från Tornedalen stärks med folkbildningen som verktyg
        • Rösträttsrörelsen kan visa vägen i kampen för att stärka demokratin
        • Folkbildning är vägen till klimatomställningen
        • Orten är inget problem. Orten är en lösning!
        • Vem vet vad ett år på folkhögskola kan leda till?
        • Hur kan vi tillsammans arbeta för att öka mångfalden på folkhögskolans estetiska kurser?
        • Att plugga på folkhögskola under coronapandemin
        • ”Sms är väldigt piffigt och sparar mycket tid”
        • Folkbildande lokaljournalistik stärker invånarnas röster
        • Studieförbunden bedriver livsviktigt arbete på funktionsrättsområdet
        • Året på folkhögskola blev min andra chans
        • Det livslånga lärandet utanför våra gränser
        • Idén med det fria är att det ska vara fritt
        • Vi folkbildare måste återerövra det radikala i vårt uppdrag för att möta dagens stora samhällsutmaningar
        • Med en blomkruka och dubbelhäftande tejp inleddes den digitala omställningen
        • Folkbildningen är en kraftfull resurs och experimentverkstad i arbetet med Agenda 2030
        • Strömbäcks folkhögskola tar hjälp av en lurvig pedagog med fyra tassar
        • Coronakrisen visar hur studiecirklar gör skillnad
        • Jag vill ’tagga’ livet – graffiti för seniorer
        • Folkbildningen och hoten mot demokratin
        • Folkbildning växer fram på odlingslotterna i orten
        • Världens mysterier
        • Orten myllrar av folkbildning och organisering
        • Kan podcasts vara folkbildande?
        • Folkbildningens roll för det kulturella uppvaknandet
        • Folkets hus viktiga mötesplatser för bildning i hela landet
        • Bland livsnjutare och världsförbättrare
        • Vilken roll vill folkbildningen spela på regional nivå?
        • Folkbildningens viktiga roll för digitaliseringen
        • Lärandet och den sociala gemenskapen i studiecirklar är viktig för många äldres välmående
        • Hög tid för ett lärarlyft i folkhögskolan!
        • Inom folkbildningen sker en stor del av det viktiga demokratiska samtalet
        • Folkhögskola – en motkraft till utanförskap
        • Vi behöver tala om mänskliga rättigheter
        • Folkbildningens verksamhet med asylsökande borde bli permanent
        • Få satsar på livslångt lärande
        • Folkbildningen viktig för digital inkludering
        • Att hitta vägar till utbildning för de längst ifrån studier och arbete
        • Tillit och tilltro som styrning resulterar i deltagarfokus
        • Filialer i folkhögskolan – såväl utmaning som möjlighet
        • ”Folkbildningen står för nya chanser och en välkomnande attityd gentemot alla”
        • ”Jag själv är ett exempel på hur folkbildningen kan påverka ens livssituation”
        • ”Kulturen är lika viktig som luften vi andas, den utvecklar demokratin och vår kunskap…”
        • ”Den svenska folkbildningen kan bidra till att hålla vårt samhälle samman.”
        • Vem rustar för framtidens behov av kunskap?
        • Tre tips för att komma igång med jämställdhetsarbetet
        • Trender som formar folkbildningen
        • Hur möter vi olika och särskilda behov i folkbildningen?
        • Folkbildningens företrädare summerar året som gått och blickar framåt
        • Folkhögskolan – en väg framåt för sfi-undervisningen?
        • Stort intresse för svensk folkbildning i Sydkorea
        • EU:s vuxenutbildningspolitik i svensk folkbildning
        • Folkbildningen ska arbeta systematiskt med ojämställdhet
        • Att matcha rätt
        • Vadå validering?
        • Regional utveckling och kompetensförsörjning
        • Vad har Agenda 2030 med folkbildning att göra?
        • Motionsstopp!
      • Kalendarium
      • Kurage
      • Information från Folkbildningsrådet om coronaviruset
      • Information från Folkbildningsrådet om vad som gäller för folkbildning med flyktingar från Ukraina
    • Kontakta oss Visa undernavigation för Kontakta oss
      • Personal
      • Tillgänglighet
    • Lediga tjänster
    • Folkbildningsrådets personuppgiftshantering
    • Om webbplatsen Visa undernavigation för Om webbplatsen
      • Tillgänglighetsredogörelse för folkbildningsradet.se
      • Prenumerera på nyhetsbrev eller få uppdateringar via RSS
    • Translations Visa undernavigation för Translations
      • English Visa undernavigation för English
        • What is folkbildning?
        • The folk high schools
        • The study associations
        • The Swedish National Council of Adult Education
      • Teckenspråk
  • Publikationer
  • Teckenspråk
  • Translations
Folkbildningsrådet Logotyp
  • Publikationer
  • Teckenspråk
  • Translations
Sök Meny
  • Om folkbildning
  • Om folkhögskolan
  • Om studieförbund
  • För folkbildare
  • Om Folkbildningsrådet
  • Press
  • Hur styrs Folkbildningsrådet?
  • Statsbidrag till folkbildningen
  • Statistik
  • Publikationer och remissvar
    • Rapporter
      • Rapporter 2022
      • Rapporter 2021
      • Rapporter 2020
      • Rapporter 2019
      • Rapporter 2018
      • Rapporter 2017
      • Rapporter 2016
      • Rapporter 2015
      • Rapporter 2014
      • Rapporter 2013
      • Rapporter 2012
        • Folkbildning 2012 – Årsskrift om folkbildningen i samhället
        • Flexibelt lärande folkbildning - varför, för vem och hur gör man?
        • Förstärkta folkbildningsinsatser avseende EU 2009-2011
        • Tradition, resurs eller nödvändighet? Om relationerna mellan folkhögskolor och deras huvudmän
        • Ett system som alla kan leva med - delrapport 1 i utvärderingen av nya statsbidragsmodeller till studieförbund och folkhögskolor
        • Kvalitetsarbetet och utvecklingen av verksamheten inom folkbildningen
      • Rapporter 2011
    • Samlad bedömning
    • Foldrar och broschyrer
    • Årsredovisning
    • Budgetunderlag
    • Remissvar
    • Beställ rapporter, foldrar & broschyrer
  • Aktuellt
  • Kontakta oss
  • Lediga tjänster
  • Folkbildningsrådets personuppgiftshantering
  • Om webbplatsen
  • Translations

Rapporter 2012

Senast uppdaterad: 2020-07-01
  • Tweet
  • Dela

Här finns alla de rapporter som Folkbildningsrådet publicerat under 2012.

  • Tradition, resurs eller nödvändighet? Om relationerna mellan folkhögskolor och deras huvudmän
  • Ett system som alla kan leva med - delrapport 1 i utvärderingen av nya statsbidragsmodeller till studieförbund och folkhögskolor
  • Folkbildning 2012 – Årsskrift om folkbildningen i samhället

Kontakta oss

Folkbildningsrådet
Box 38074
100 64  Stockholm

Besöksadress:
Ringvägen 100, Stockholm 

  • Visa på karta
  • Tel: +46 (0) 8 412 48 00
  • info@folkbildningsradet.se
Följ Folkbildningsrådet på FacebookFölj Folkbildningsrådet på TwitterFölj Folkbildningsrådet på YoutubeFölj Folkbildningsrådet på LinkedIn

Kalendarium

  • jun01

    Järvaveckan 2022

  • jun01

    Folkbildningsrådet styrelsemöte

  • jun14

    SKR:s kulturkonferens 2022

Hitta direkt

  • Statsbidrag till folkhögskolor
  • Statsbidrag till studieförbund
  • Folkbildningsrådets visselblåsarfunktion
  • Folkbildningsrådets statsbidragsportal
  • Personuppgifter
  • Om webbplatsen
  • Press