Start Stäng
  • Om folkbildning Visa undernavigation för Om folkbildning
    • Mål för den statliga folkbildningspolitiken
    • Folkbildningspolitiska frågor Visa undernavigation för Folkbildningspolitiska frågor
      • Folkbildning med asylsökande
      • Regionala frågor Visa undernavigation för Regionala frågor
        • Europeiska socialfonden
      • Nationell referensram för kvalifikationer – SeQF
      • Validering
      • Digital delaktighet
      • Folkbildningens Vägval & Vilja Visa undernavigation för Folkbildningens Vägval & Vilja
        • Bakgrund till Vägval & Vilja
        • Folkbildning’s Direction & Intent
    • Jämställdhetsintegrering i folkbildningen
    • Internationellt Visa undernavigation för Internationellt
      • NVL
      • EAEA
      • ICAE
      • Övriga internationella samarbeten och nätverk
      • Utblick – Internationella nyheter om folkbildning
    • Folkbildningsrådets publikationer
    • Folkbildningens historia
  • Om folkhögskolan Visa undernavigation för Om folkhögskolan
    • Statsbidrag
    • Etablering, arbetsmarknadsåtgärder och mänskliga rättigheter Visa undernavigation för Etablering, arbetsmarknadsåtgärder och mänskliga rättigheter
      • Etableringskurs på folkhögskola
      • Mänskliga rättigheter
      • Studiemotiverande folkhögskolekurs
      • Svenska från dag ett
      • Demokratistärkande insatser inom folkbildningen
      • ESF-projektet FAMN
      • Yrkesinriktade utbildningar allmän kurs och särskild kurs på folkhögskola
      • Främjande av nationella minoritetsspråk
    • Hur vi fördelar pengar till folkhögskolan
    • Hur vi säkerställer att pengarna används korrekt Visa undernavigation för Hur vi säkerställer att pengarna används korrekt
      • Granskning av misstänkta felaktigheter
      • Referensgrupp för etik och gränsdragning på folkhögskola
    • Kurstyper på folkhögskolan
    • Studeranderätt
  • Om studieförbund Visa undernavigation för Om studieförbund
    • Statsbidrag
    • Etablering, arbetsmarknadsåtgärder och mänskliga rättigheter Visa undernavigation för Etablering, arbetsmarknadsåtgärder och mänskliga rättigheter
      • Mänskliga rättigheter
      • Svenska från dag ett och Vardagssvenska
      • Demokratistärkande insatser inom folkbildningen
      • Svenska för föräldralediga
      • Studieförbundens insatser med personer långt från arbetsmarknaden
      • Främjande av nationella minoritetsspråk
    • Hur vi fördelar pengar till studieförbunden
    • Hur vi säkerställer att pengarna används korrekt Visa undernavigation för Hur vi säkerställer att pengarna används korrekt
      • Etik och gränsdragning Visa undernavigation för Etik och gränsdragning
        • Referensgrupp
      • Kvalitetsarbete
      • Granskning av studieförbundens verksamhet Visa undernavigation för Granskning av studieförbundens verksamhet
        • Frågor och svar om Folkbildningsrådets rapport till regeringen
        • Folkbildningsrådets svar om granskning i media
        • Vanliga frågor och svar om granskningen av studieförbundens verksamhet
      • Granskning av misstänkta felaktigheter
    • Frågor och svar om statsbidrag till studieförbund Visa undernavigation för Frågor och svar om statsbidrag till studieförbund
      • Statens syfte och folkbildningens uppdrag
      • Ansvar och samverkan
      • Verksamhetsformer - studiecirklar, kulturprogram och annan folkbildningsverksamhet
      • Deltagande
    • Studieförbunden i samverkan
    • Folkbildningsrådets cirkeldeltagarpanel
  • För folkbildare Visa undernavigation för För folkbildare
    • Jag jobbar på studieförbund Visa undernavigation för Jag jobbar på studieförbund
      • Statsbidrag Visa undernavigation för Statsbidrag
        • Återtag av statsbidrag
        • Folkbildningsrådets statsbidragsportal
      • Särskilda bidrag Visa undernavigation för Särskilda bidrag
        • Mänskliga rättigheter inom folkbildningen
        • Svenska från dag ett och Vardagssvenska
        • Svenska för föräldralediga
        • Studieförbundens insatser med personer långt från arbetsmarknaden
        • Insatser för främjande av nationella minoritetsspråk
        • Demokrati i en föränderlig värld
      • Verksamhetsrapportering
      • Barnkonventionen
      • Dokumentbank med villkor och anvisningar
    • Jag jobbar på folkhögskola Visa undernavigation för Jag jobbar på folkhögskola
      • Statsbidrag Visa undernavigation för Statsbidrag
        • Återtag av statsbidrag
        • Folkbildningsrådets statsbidragsportal
      • Särskilda bidrag Visa undernavigation för Särskilda bidrag
        • Etableringskurs på folkhögskola
        • Mänskliga rättigheter inom folkbildningen
        • Studiemotiverande folkhögskolekurs
        • Svenska från dag ett
        • Yrkesinriktade utbildningar allmän kurs och särskild kurs
        • Insatser för främjande av nationella minoritetsspråk
      • Verksamhetsrapportering
      • Studerandefrågor Visa undernavigation för Studerandefrågor
        • Studiestöd
        • Studeranderätt Visa undernavigation för Studeranderätt
          • Att göra en anmälan
          • Yttranden från FSR
          • Ledamöter
          • Stödmaterial för skolor
        • Avgifter vid folkhögskola
        • Behörighet och studieomdöme Visa undernavigation för Behörighet och studieomdöme
          • Behörighetsintyg
      • Sveriges referensram för kvalifikationer (SeQF) Visa undernavigation för Sveriges referensram för kvalifikationer (SeQF)
        • Allmän kurs och SeQF
        • Särskild kurs och SeQF
      • Barnkonventionen
      • Dokumentbank med villkor och anvisningar
  • Om Folkbildningsrådet Visa undernavigation för Om Folkbildningsrådet
    • Press Visa undernavigation för Press
      • Pressarkiv 2020-2021
    • Hur styrs Folkbildningsrådet? Visa undernavigation för Hur styrs Folkbildningsrådet?
      • Medlemmar
      • Representantskap Visa undernavigation för Representantskap
        • Representantskapets protokoll
      • Styrelse Visa undernavigation för Styrelse
        • Styrelseprotokoll
      • Styrdokument från staten
    • Statsbidrag till folkbildningen Visa undernavigation för Statsbidrag till folkbildningen
      • Offentlighetsprincipen på Folkbildningsrådet
      • Statens syften med att stödja folkbildningen
      • Pågående och avslutade granskningar
      • Folkbildningsrådets visselblåsarfunktion
    • Statistik Visa undernavigation för Statistik
      • Statistik om folkhögskolan Visa undernavigation för Statistik om folkhögskolan
        • SCB:s statistik om folkhögskolan
        • Regionsindelad folkhögskolestatistik
      • Statistik om studieförbunden
    • Publikationer och remissvar Visa undernavigation för Publikationer och remissvar
      • Rapporter Visa undernavigation för Rapporter
        • Rapporter 2022 Visa undernavigation för Rapporter 2022
          • Bildning, engagemang och verkstad för demokrati
          • Folkbildning med asylsökande 2021
          • Kontroll, transparens och kvalitet i studieförbundens verksamhet
          • Mänskliga rättigheter i folkbildningen 2021
          • Musik i cirkel
          • Folkhögskolans deltagare med intellektuell funktionsnedsättning
        • Rapporter 2021 Visa undernavigation för Rapporter 2021
          • Slutrapport FAMN
          • Utrikes födda på folkhögskola – metoder och berättelser
          • Studieförbundens ekonomi 2020
          • Folkhögskolans ekonomi 2020
          • Ett engagerande mikrokosmos – folkhögskoledeltagarna och deras samhällsengagemang
          • Folkbildning i coronatider
          • Folkbildning med asylsökande 2020
          • Mänskliga rättigheter inom folkbildningen 2020
          • Studieförbundens verksamhet: kontroll, transparens och kvalitet
          • Folkhögskolornas kurser i samarbete med Arbetsförmedlingen 2020
          • Lärartjänster i folkhögskolan 2019
        • Rapporter 2020 Visa undernavigation för Rapporter 2020
          • Mångfald och förnyelse?
          • Cirkelns betydelser
          • Folkbildning med asylsökande 2019
          • Jämställd folkbildning
          • Mänskliga rättigheter inom folkbildningen 2019
        • Rapporter 2019 Visa undernavigation för Rapporter 2019
          • Studieomdömen i folkhögskolan 2018-2019
          • Yrkeskurser inom bristyrken 2018
          • Söktryck till folkhögskolorna 2019
          • Folkhögskolans pedagogiska personal 2019
          • Lärartjänster i folkhögskolan 2018
          • Studieförbundens ekonomi 2018
          • Folkbildning vid sidan av folkbildningsanslaget
          • Studiemotiverande folkhögskolekurs 2018
          • Etableringskurs på folkhögskola 2018
          • Folkbildning och regional kompetensförsörjning
          • När tilliten prövas
          • Cirkeldeltagares vägar till arbetsmarknaden
          • Folkbildning i marginaliserade stadsdelar
          • Digitalisering inom folkbildningen
        • Rapporter 2018 Visa undernavigation för Rapporter 2018
          • Kulturell bildning i folkhögskolans regi
          • Folkbildningen tar plats i de regionala kulturplanerna
        • Rapporter 2017 Visa undernavigation för Rapporter 2017
          • Folkhögskollärarnas arbetssituation
          • Studiemotiverande folkhögskolekurs
          • Folkbildning med asylsökande 2016
          • Etableringskurs på folkhögskola
          • Mänskliga rättigheter inom folkbildningen 2014-2016
          • Cirkeldeltagare från andra länder
          • Sfi på folkhögskola en kartläggning
          • Folk utanför folkbildningen
          • Folkbildningen i ESF 2014-2020
          • På egna eller andras villkor? Folkbildningen i ESF 2014-2020
        • Rapporter 2016 Visa undernavigation för Rapporter 2016
          • Etableringskurs på folkhögskola
          • Folkbildningens frihet och värde – Metaperspektiv på folkhögskolor och studieförbund
          • Kulturens Bildningsverksamhet – Ett nytt studieförbunds väg in i folkbildningen
        • Rapporter 2015 Visa undernavigation för Rapporter 2015
          • Steget vidare – undersökning bland folkhögskolans deltagare 2013
          • Folkbildningen i det svenska civilsamhället
          • Folkbildningen och Europeiska socialfonden
          • Jämställdhet inom folkbildningen
          • Läsfrämjande insatser
          • Digital delaktighet och flexibelt lärande i folkbildningen
        • Rapporter 2014 Visa undernavigation för Rapporter 2014
          • Resultat och konsekvenser av Rådslag 2014 om digital utveckling
          • Att styra eller icke styra?
          • Kulturprogrammens betydelse för kulturutövarna
          • Jämställdhetsinsatser med särskild inriktning på romska kvinnor
          • Cirkeldeltagare efter 65 – livskvalitet och aktivt medborgarskap
          • Kulturprogrammens betydelse för deltagarna
          • Kvalitetsarbete inom folkbildningen
          • Cirkelledare - folkbildningens fotfolk och drivkraft
          • Flexibelt lärande inom folkbildningen
          • Folkbildning och regionala kulturplaner
        • Rapporter 2013 Visa undernavigation för Rapporter 2013
          • Folkbildning 2013 – Årsskrift om folkbildningen i samhället
          • Implementering av nya bidragsmodeller
          • Folkbildningens arbete med flexibelt lärande och digital delaktighet
          • Att vara folkhögskollärare
          • Kulturprogrammens betydelse för lokalsamhället
          • Folkhögskolor, studieförbund och regionala kompetensplattformar
          • Lärande boende? En kartläggning av folkhögskolans internat
          • Kvalitetsarbetet inom folkbildningen
        • Rapporter 2012 Visa undernavigation för Rapporter 2012
          • Folkbildning 2012 – Årsskrift om folkbildningen i samhället
          • Flexibelt lärande folkbildning - varför, för vem och hur gör man?
          • Förstärkta folkbildningsinsatser avseende EU 2009-2011
          • Tradition, resurs eller nödvändighet? Om relationerna mellan folkhögskolor och deras huvudmän
          • Ett system som alla kan leva med - delrapport 1 i utvärderingen av nya statsbidragsmodeller till studieförbund och folkhögskolor
          • Kvalitetsarbetet och utvecklingen av verksamheten inom folkbildningen
        • Rapporter 2011
      • Samlad bedömning Visa undernavigation för Samlad bedömning
        • Regional statistik
      • Foldrar och broschyrer Stäng undernavigation för Foldrar och broschyrer
        • Fakta om folkbildningen
        • Folkbildning med asylsökande
        • Studiemotiverande folkhögskolekurs
        • Etableringskurs på folkhögskola
        • Dina rättigheter på folkhögskola
      • Årsredovisning
      • Budgetunderlag
      • Remissvar Visa undernavigation för Remissvar
        • Remisser 2022
        • Remisser 2021
        • Remisser 2020
        • Remisser 2019
        • Remisser 2018
        • Remisser 2017
        • Remisser 2016 Visa undernavigation för Remisser 2016
          • Uppehållstillstånd för studier på gymnasial nivå
          • En funktionshinderspolitik för ett jämlikt och hållbart samhälle
          • Kraftsamling mot antiziganism
          • Samordning, ansvar och kommunikation – vägar till ökad kvalitet i utbildningen för elever med vissa funktionsnedsättningar
          • Nivåplacering av folkhögskolans allmänna kurser i den nationella referensramen för kvalifikationer för livslångt lärande
          • Validering med mervärde
          • Folkbildningens bidrag till Sveriges genomförande av Agenda 2030
          • Ändring i fråga om sysselsättning för asylsökande och kommunplacerig av ensamkommande barn
          • Promemoria om ett nytt ersättningssystem för mottagande av ensamkommande barn och unga
          • Promemorian studiestartsstöd - ett nytt rekryterande studiestöd
          • Palett för ett stärkt civilsamhälle
          • Förslag till skrivelsen Policyramverk för det svenska utvecklingssamarbetet
          • Skatteverkets promemoria Samordningsnummer till asylsökande (Ds 2016:7)
          • Tolkningstjänst för vardagstolkning
          • EU på hemmaplan
          • 2014 års Demokratiutredning Låt fler forma framtiden!
          • Museiutredningens slutbetänkande Ny museipolitik
          • Kulturrådets delredovisning om kulturverksamhet i vissa bostadsområden
          • Rätt till behörighetsgivande utbildning inom Komvux
          • Yrkesprogramsutredningens slutbetänkande Välja yrke
          • Förslag till föreskrifter för ansökan om nivåinplacering av kvalifikationer till den svenska referensramen, SeQF
      • Beställ rapporter, foldrar & broschyrer
    • Aktuellt Visa undernavigation för Aktuellt
      • Nyheter Visa undernavigation för Nyheter
        • 2022
        • 2021
        • 2020
        • 2019
        • 2018
        • 2017
        • 2016
        • 2015
        • 2014
        • 2013
        • 2012 Visa undernavigation för 2012
          • Vi söker en ekonom, en handläggare och en vikarie till kontorsservice
          • Istället för julkort stödjer vi flickors rätt till utbildning
          • Svaret på framtidens folkbildning finns i kristallkulan
          • Didaktikens verktyg - en guldgruva för folkbildare
          • Uppföljning av folkbildningens flexibelt lärande
          • Värdet av folkbildning viktigt för statssekreteraren
          • Vill du jobba som vikarierande webbansvarig?
          • Fortsatt högt söktryck på folkhögskolan
          • Folkbildningsutredningen överlämnad till regeringen
          • Politiskt stöd för förrehablitering inom folkbildningen
          • Thor förespråkar ett flexibelt lärande i folkbildningen
          • Utökad satsning på Studiemotiverande folkhögskolekurs för personer över 25 år
          • Studiemotiverande folkhögskolekurs – en andra chans för ungdomar
          • Se hearingen med Folkbildningsutredningen
          • Fler elever i Allmän kurs på folkhögskola i regeringens budget
          • Information inför hearingen med Folkbildningsutredningen
          • Maria Arnholm besökte Folkbildningsrådet
          • Arbetet med Folkbildningens Vägval & Vilja fortsätter
          • Klart med nya behörighetsregler för folkhögskolan
          • Seminarium Almedalen: Bryr sig den regionala kulturen om folkbildningen?
          • Seminarium Almedalen: Folkhögskolan är en dörröppnare till arbetsmarknaden
          • Modellen för statsbidrag till studieförbund och folkhögskolor utvärderas
          • Gå kurs i nätpedagogik och flexibelt lärande
          • Vill du jobba som handläggare till verksamhetsuppföljning?
          • Webb-tv: Inför seminarium om folkbildning och regionala kulturplaner
          • Sista veckorna att lämna synpunkter på Folkbildningens Vägval & Vilja
          • Det gäller att finnas till hands – med kaffepannan på
          • Webb-tv: Inför seminarium om folkhögskolan på Almedalen
          • Åtta ansöker om att få del av statsbidrag till folkbildning
          • Med tro och tvivel på folkbildningens framtid
          • Lyft för folkbildningen i Sveriges nationella reformprogram
          • KlickIT – konsten att hitta luft mellan bokstäverna
          • Studeranderätten stärks på Örebro folkhögskola
          • På Furuboda blev jag den jag är idag
          • Tillfälliga jobb istället för studier för arbetslösa unga
          • Folkbildningens framtidsutmaningar i centrum för diskussion
          • Bedömning av statsbidrag till folkbildning visar på nöjda deltagare
          • Webb-tv: Kurs på folkhögskola motiverar arbetslösa ungdomar
          • Extra pengar kan ge fler möjlighet till gymnasiekompetens
          • Många och välutbildade lärare på folkhögskolan
          • Förslag om nya studieomdömen på folkhögskolan
          • Webb-tv: Studieförbund om en öppen och tillgänglig verksamhet
          • Folkbildningsrådet söker en kommunikatör
          • Ny statistik över verksamheten i folkhögskolor och studieförbund
          • Kvalitetsarbetet fortsätter inom folkbildningen
          • Deltagarna motiverade men för få på studiemotiverande folkhögskolekurs
          • Folkbildningens Vägval & Vilja ut på remiss
          • Folkbildningsrådet förstärker sin utvärdering och kommunikation
          • Nya kurser kring nätpedagogik för folkbildare
          • Nya tillträdesregler till högskolan för folkhögskolestuderande
        • Folkbildningsaktuellt
      • #folkbildning Visa undernavigation för #folkbildning
        • Folkhögskoledeltagares engagemang och berättelser i centrum i arvsfondsprojekt
        • Tillsammans för ett informerat val
        • 15 procent
        • Året på folkhögskola var avgörande för mig som både författare och människa
        • Folkhögskolan i förändring
        • Berättelser, bildning och kollegialt lärande
        • Folkbildning i Europa – gemensamma utmaningar och gemensamma lösningar
        • Folkbildning ger förutsättningar till självständighet och delaktighet
        • Ungas röster från Tornedalen stärks med folkbildningen som verktyg
        • Rösträttsrörelsen kan visa vägen i kampen för att stärka demokratin
        • Folkbildning är vägen till klimatomställningen
        • Orten är inget problem. Orten är en lösning!
        • Vem vet vad ett år på folkhögskola kan leda till?
        • Hur kan vi tillsammans arbeta för att öka mångfalden på folkhögskolans estetiska kurser?
        • Att plugga på folkhögskola under coronapandemin
        • ”Sms är väldigt piffigt och sparar mycket tid”
        • Folkbildande lokaljournalistik stärker invånarnas röster
        • Studieförbunden bedriver livsviktigt arbete på funktionsrättsområdet
        • Året på folkhögskola blev min andra chans
        • Det livslånga lärandet utanför våra gränser
        • Idén med det fria är att det ska vara fritt
        • Vi folkbildare måste återerövra det radikala i vårt uppdrag för att möta dagens stora samhällsutmaningar
        • Med en blomkruka och dubbelhäftande tejp inleddes den digitala omställningen
        • Folkbildningen är en kraftfull resurs och experimentverkstad i arbetet med Agenda 2030
        • Strömbäcks folkhögskola tar hjälp av en lurvig pedagog med fyra tassar
        • Coronakrisen visar hur studiecirklar gör skillnad
        • Jag vill ’tagga’ livet – graffiti för seniorer
        • Folkbildningen och hoten mot demokratin
        • Folkbildning växer fram på odlingslotterna i orten
        • Världens mysterier
        • Orten myllrar av folkbildning och organisering
        • Kan podcasts vara folkbildande?
        • Folkbildningens roll för det kulturella uppvaknandet
        • Folkets hus viktiga mötesplatser för bildning i hela landet
        • Bland livsnjutare och världsförbättrare
        • Vilken roll vill folkbildningen spela på regional nivå?
        • Folkbildningens viktiga roll för digitaliseringen
        • Lärandet och den sociala gemenskapen i studiecirklar är viktig för många äldres välmående
        • Hög tid för ett lärarlyft i folkhögskolan!
        • Inom folkbildningen sker en stor del av det viktiga demokratiska samtalet
        • Folkhögskola – en motkraft till utanförskap
        • Vi behöver tala om mänskliga rättigheter
        • Folkbildningens verksamhet med asylsökande borde bli permanent
        • Få satsar på livslångt lärande
        • Folkbildningen viktig för digital inkludering
        • Att hitta vägar till utbildning för de längst ifrån studier och arbete
        • Tillit och tilltro som styrning resulterar i deltagarfokus
        • Filialer i folkhögskolan – såväl utmaning som möjlighet
        • ”Folkbildningen står för nya chanser och en välkomnande attityd gentemot alla”
        • ”Jag själv är ett exempel på hur folkbildningen kan påverka ens livssituation”
        • ”Kulturen är lika viktig som luften vi andas, den utvecklar demokratin och vår kunskap…”
        • ”Den svenska folkbildningen kan bidra till att hålla vårt samhälle samman.”
        • Vem rustar för framtidens behov av kunskap?
        • Tre tips för att komma igång med jämställdhetsarbetet
        • Trender som formar folkbildningen
        • Hur möter vi olika och särskilda behov i folkbildningen?
        • Folkbildningens företrädare summerar året som gått och blickar framåt
        • Folkhögskolan – en väg framåt för sfi-undervisningen?
        • Stort intresse för svensk folkbildning i Sydkorea
        • EU:s vuxenutbildningspolitik i svensk folkbildning
        • Folkbildningen ska arbeta systematiskt med ojämställdhet
        • Att matcha rätt
        • Vadå validering?
        • Regional utveckling och kompetensförsörjning
        • Vad har Agenda 2030 med folkbildning att göra?
        • Motionsstopp!
      • Kalendarium
      • Kurage
      • Information från Folkbildningsrådet om coronaviruset
      • Information från Folkbildningsrådet om vad som gäller för folkbildning med flyktingar från Ukraina
    • Kontakta oss Visa undernavigation för Kontakta oss
      • Personal
      • Tillgänglighet
    • Lediga tjänster
    • Folkbildningsrådets personuppgiftshantering
    • Om webbplatsen Visa undernavigation för Om webbplatsen
      • Tillgänglighetsredogörelse för folkbildningsradet.se
      • Prenumerera på nyhetsbrev eller få uppdateringar via RSS
    • Translations Visa undernavigation för Translations
      • English Visa undernavigation för English
        • What is folkbildning?
        • The folk high schools
        • The study associations
        • The Swedish National Council of Adult Education
      • Teckenspråk
  • Publikationer
  • Teckenspråk
  • Translations
Folkbildningsrådet Logotyp
  • Publikationer
  • Teckenspråk
  • Translations
Sök Meny
  • Om folkbildning
  • Om folkhögskolan
  • Om studieförbund
  • För folkbildare
  • Om Folkbildningsrådet
  • Press
  • Hur styrs Folkbildningsrådet?
  • Statsbidrag till folkbildningen
  • Statistik
  • Publikationer och remissvar
    • Rapporter
    • Samlad bedömning
    • Foldrar och broschyrer
      • Fakta om folkbildningen
      • Folkbildning med asylsökande
      • Studiemotiverande folkhögskolekurs
      • Etableringskurs på folkhögskola
      • Dina rättigheter på folkhögskola
    • Årsredovisning
    • Budgetunderlag
    • Remissvar
    • Beställ rapporter, foldrar & broschyrer
  • Aktuellt
  • Kontakta oss
  • Lediga tjänster
  • Folkbildningsrådets personuppgiftshantering
  • Om webbplatsen
  • Translations

Foldrar och broschyrer

Senast uppdaterad: 2017-08-07
  • Tweet
  • Dela

Här kan du läsa och ladda ned foldrar och broschyrer som Folkbildningsrådet producerat.

Foldrarna handlar om en rad olika utbildningsinsatser, om vilka rättigheter studerande på folkhögskola har och tar upp fakta om folkbildningen.

Kontakta oss

Folkbildningsrådet
Box 38074
100 64  Stockholm

Besöksadress:
Ringvägen 100, Stockholm 

  • Visa på karta
  • Tel: +46 (0) 8 412 48 00
  • info@folkbildningsradet.se
Följ Folkbildningsrådet på FacebookFölj Folkbildningsrådet på TwitterFölj Folkbildningsrådet på YoutubeFölj Folkbildningsrådet på LinkedIn

Kalendarium

  • jul03

    Almedalen 2022

  • jul04

    Vad vill vi med folkbildningen?

Hitta direkt

  • Statsbidrag till folkhögskolor
  • Statsbidrag till studieförbund
  • Folkbildningsrådets visselblåsarfunktion
  • Folkbildningsrådets statsbidragsportal
  • Personuppgifter
  • Om webbplatsen
  • Press